Fruit : Story


Fruit
Anthony Etherton

So I opened this brown paper bag and found someone's old lunch. Half a cheese sandwich and a strawberry yoghurt pot. It was cold, I was hungry, so I ate the sandwich and used my finger to scrape out the pot; tasty.
     A mutt peed against a park bench and in the cold morning air it steamed like an espresso from Soho's Bar Italia. Gone are the days. A biscotti would be nice.
     Ducks were swimming on the pond and mothers were letting their kids feed them, what a waste, I was still hungry. A park keeper frowned disapprovingly; at me or the dog, I couldn't tell.
     The turbulent, sweat stink basement pot room in which I worked was beckoning and I was ten minutes late already. The chief potman would make life more shit than it usually was. I'd be relegated to the large and greasy utensil sink and have to scrape away at burnt pot bottoms until my fingernails became as soft as the flesh beneath them.
     I make around forty quid a day, which after rent doesn't leave much for extravagances like soap and toothpaste, but, as it was a rollover week, I bought a lottery ticket. I couldn't be arsed to choose some numbers so the lucky dip chose 11, 14, 21, 22, 37 and 42. 42, the answer to life, the universe and everything so I once read. I'm one of those sad people who constantly fantasises about how I'll spend my millions. So much on a house, car, holiday, bondage gear and a donation to the Greyhound Trust; it's not right what they do to racing dogs when they've run the final lap.
     I turned the corner into Gower Street and went down the basement steps into the bowels of La Fontana. Through the steel-plated slate coloured door and into the steamy stench of old grease and rotting vegetables. I was greeted with a "Where the fuck have you been", from pot meister Gorbals and made my way to the changing room. Which was more of a rancid toilet really.
     Have I really come to this? Me who used to earn a bomb, live in a big old detached house in Kent, own two cars and take three holidays a year. I suppose I have, and I suppose I've only myself and Norman Lamont to blame. Norman Lamont, face like fucked owl and a tattoo on his left bum cheek of a flaming heart and the initials ERM, what a cunt. I hate that man with every fibre of my nylon shirt. Hate's too lenient a description; more like fucking, bollocking, cunting, wouldn't piss on him if he was on fire you stupid, stupid man. Not a man, more a slug, no, more the slime it leaves behind, no, more the crystallised trail it leaves behind across the bathroom carpet in the morning.
     But I digress. I emerge from the bog pit resplendent in my two day old apron and make for the kettle. Before I reach it, pot meister Gorbals says he's off down the pub and, "Mind you get last night's crap cleaned up before chef gets in or you're out on yer fucking ear. D'you 'ear me clever cunt?" I give him the thumbs up and turn to face the carnage that awaits me. Like an iceberg with only a tenth of its mass exposed, it lurks . . . surrounded by a thick film of grease . . . in two twenty-five gallon sinks. And in that moment the whole weight of the world seemed to press down on my shoulders, kick me in the bollocks and tie my shoe laces together. Things always seem to happen in threes don't they? Father, Son and Holy Ghost; gold, silver and bronze; knife, fork and spoon.
     The closing of the steel-plated slate coloured door brought me to my senses and the chef rolled in. Chef Antonio was the original model for the Weebel that wobbled but wouldn't fall down, except he did, all the time. He said it was a problem with his chalk balls. I smiled in sympathy and delved into the sink to find and pull the plugs. Like the hungry carburettors on a 911Porsche, the fetid water was sucked down the plug hole revealing the full extent of the damage. Chef Antonio winced at the exposed mass and slapped me on the back. I took this in the manner it was intended, clenched my fist and delivered a massive right hook to his jaw. Chef Antonio fell over. Chalk balls again I guess.

     I headed for the nearest pub, but was side-tracked by a sign in the window of a Thomas Cook; Three nights B&B in a Tunisian two star hotel for £75 including flights. I could use a break, and so I did. It was a heavy brick but still it took three attempts to break the glass and await the two tone horns and heavy booted step of my personal thin blue line. I managed a night's B&B at her Majesty's pleasure. Shame about the bruised rib and split lip, but it's a small price to pay for a roof over your head and a free meal. Maybe tomorrow, maybe . . .
     The end.
Anthony Etherton
Buah

Jadi saya membuka tas kertas coklat dan menemukan makan siang tua seseorang. Setengah sandwich keju dan pot yoghurt stroberi. Saat itu dingin, aku lapar, jadi aku makan sandwich dan menggunakan jari saya untuk mengikis keluar pot; lezat.

     Mutt Sebuah pipis terhadap bangku taman dan di udara pagi yang dingin itu dikukus seperti espresso dari Soho di Bar Italia. Sudah hari-hari. Sebuah biscotti akan menyenangkan.

     Bebek sedang berenang di kolam dan ibu yang membiarkan anak-anak mereka memberi mereka makan, sayang sekali, saya masih lapar. Seorang penjaga taman mengerutkan dahi setuju, pada saya atau anjing, saya tidak tahu.

     Itu, bau keringat basement bergolak panci ruang di mana saya bekerja adalah memanggil dan saya sepuluh menit terlambat sudah. Para pembantu di kedai kepala akan membuat kotoran hidup lebih dari biasanya itu. Aku akan diturunkan ke wastafel alat besar dan berminyak dan harus mengikis jauh di dasar panci dibakar sampai kuku saya menjadi selembut daging di bawah mereka.

     Saya membuat sekitar empat puluh pound sehari, yang setelah sewa tidak meninggalkan banyak untuk extravagances seperti sabun dan pasta gigi, tapi, seperti itu adalah minggu rollover, saya membeli tiket lotere. Saya tidak bisa arsed untuk memilih beberapa nomor sehingga lucky dip memilih 11, 14, 21, 22, 37 dan 42. 42, jawaban untuk hidup, alam semesta dan segala sesuatu jadi saya pernah membaca. Aku salah satu dari orang-orang menyedihkan yang terus-menerus fantasises tentang bagaimana saya akan menghabiskan jutaan saya. Begitu banyak, mobil rumah, perlengkapan liburan, perbudakan dan sumbangan untuk Trust Greyhound, itu tidak benar apa yang mereka lakukan untuk anjing balap ketika mereka telah menjalankan putaran akhir.

     Aku menoleh ke sudut Gower Street dan turun tangga ruang bawah tanah ke dalam perut La Fontana. Melalui pintu batu tulis baja berlapis berwarna dan menjadi bau beruap minyak tua dan sayuran busuk. Saya disambut dengan "Di mana fuck saja kau", dari Gorbals meister pot dan berjalan ke ruang ganti. Yang lebih merupakan toilet tengik benar-benar.
<2>

     Apakah saya benar-benar datang untuk ini? Saya yang digunakan untuk mendapatkan bom, tinggal di rumah terpisah besar tua di Kent, memiliki dua mobil dan mengambil tiga hari libur setahun. Saya kira saya punya, dan aku kira aku hanya diriku sendiri dan Norman Lamont harus disalahkan. Norman Lamont, wajah seperti burung hantu fucked dan tato di pipi pantat kirinya dari hati yang menyala dan ERM inisial, apa vagina seorang. Aku benci orang itu dengan setiap serat nilon kemeja saya. Benci itu terlalu lunak deskripsi; lebih seperti sialan, bollocking, cunting, tidak akan kencing atasnya, jika dia terbakar Anda bodoh, orang bodoh. Bukan orang, lebih siput, tidak, lebih lendir itu meninggalkan, tidak, lebih mengkristal jejak itu meninggalkan di karpet kamar mandi di pagi hari.

     Tapi saya ngelantur. Saya muncul dari lubang rawa gemilang dalam dua hari celemek lama saya dan membuat untuk ketel. Sebelum saya mencapainya, panci meister Gorbals mengatakan dia pergi ke pub dan, "Pikiran Anda mendapatkan omong kosong semalam dibersihkan sebelum koki masuk atau Anda keluar di telinga sialan Yer. D'telinga Anda saya vagina pintar?" Saya memberinya jempol ke atas dan berpaling untuk menghadapi pembantaian yang menanti saya. Seperti gunung es dengan hanya sepersepuluh dari massanya terkena, mengintai. . . dikelilingi oleh lapisan tebal lemak. . . dalam dua dua puluh lima tenggelam galon. Dan pada saat itu berat seluruh dunia tampaknya menekan di pundak saya, menendang saya dalam omong kosong dan mengikat tali sepatu saya bersama-sama. Hal yang tampaknya selalu terjadi dalam tiga-tiga bukan? Bapa, Anak dan Roh Kudus, emas, perak dan perunggu; pisau, garpu dan sendok.

     Penutupan pintu batu tulis baja berlapis berwarna membuat saya sadar saya dan koki bergulir masuk Chef Antonio adalah model asli untuk Weebel yang bergoyang tapi tidak akan jatuh, kecuali dia lakukan, sepanjang waktu. Dia mengatakan itu adalah masalah dengan bola kapur nya. Aku tersenyum penuh simpati dan menyelidiki wastafel untuk menemukan dan tarik steker. Seperti carburettors lapar pada 911Porsche, air berbau busuk tersedot ke lubang steker mengungkapkan tingkat penuh kerusakan. Chef Antonio meringis pada misa terbuka dan menepuk punggung. Aku mengambil ini dengan cara yang dimaksudkan, mengepalkan tinju saya dan menyampaikan hook kanan besar untuk rahangnya. Chef Antonio terjatuh. Bola kapur lagi kurasa.
<3>

     Aku menuju pub terdekat, tetapi sisi-dilacak oleh tanda di jendela sebuah Masak Thomas; Tiga malam B & B di sebuah hotel dua bintang Tunisia untuk £ 75 termasuk penerbangan. Aku bisa menggunakan istirahat, dan jadi saya lakukan. Itu adalah batu bata berat tapi masih butuh tiga upaya untuk memecahkan kaca dan menunggu nada dua tanduk dan langkah boot berat jalur pribadi saya biru tipis. Saya berhasil B malam ini & B di Mulia kesenangan nya. Shame tentang tulang rusuk memar dan bibir pecah, tapi harga kecil untuk membayar untuk sebuah atap di atas kepala dan makan gratis. Mungkin besok, mungkin. . .

     Akhir.
puncak